« first day (2149 days earlier)      last day (1996 days later) » 

4:00 PM
Today's xkcd comic (Intervocalic Fortition):
 
@Catija I could probably make one easily enough, it's just a Stylish script or something.
 
The Simpsons is responsible for "meh"?
 
that's a good question.
i wonder if there's somewhere we could go ask about it?
 
@Catija huh. There's an ellipsis tag on Stack Overflow.
 
4:02 PM
Meh is an interjection used as an expression of indifference or boredom. It may also mean "be it as it may". It is often regarded as a verbal shrug of the shoulders. The use of the term "meh" shows that the speaker is apathetic, uninterested, or indifferent to the question or subject at hand. It is occasionally used as an adjective, meaning something is mediocre or unremarkable. == Other uses == Meh is popularly used as a catchall answer to any question. It is acceptably interchangeable with most responses. “What time do you want to go out tonight?” “Meh.” Also considered a non-committal response...
 
> Please include the research you've done, or consider if your question suits our English Language Learners site better. Questions that can be answered using commonly-available references are off-topic.
 
Yeah, ELU would close that in a heartbeat.
 
Meh
 
@Shog9 Wow, 387 questions... not bad. Not that I understand any of the questions...
 
@Catija I'd say with that many questions, hard to argue that having a tag for the character isn't justified
 
4:04 PM
@Shog9 At least it's not a funny name for yet another funny programming language.
 
@Shog9 runs away screaming
 
@TIPS Like Chicken?
 
Husband has a large collection of python-related product stickers on his laptop... they make me laugh "NumPy"... etc. He gets them at the SciPy convention they have here every year.
@Andy Or any of the version names that Google uses for Android? Do those count?
 
was that a "character tag" pun?
[tag:%] [tag:&]
 
@Shog9 But samurai katanas make cool tags
 
Hey people
Hey fellow floating head :3
 
@Magisch He be your fellow? :o
 
In the fact that both of our avatars are floating heads
 
4:35 PM
Lies! Yours are resting.
On nothing.
 
@KutuluMike lol! But shadow isn't a color... ;)
@TIPS in a rest room?
 
@ShadowWizard Dunno ask him
 
@hichris123 be my guest! prepares myself :D
@TIPS who?
@TIPS you know me too well.... :P
 
@ShadowWizard it is I. I am worthy.
 
@Bart OK! sending my SO T-shirt to @Bart
oh wait... what size?
 
4:47 PM
 
@KutuluMike hmm... still, just a (cool) effect.... :P
 
SO and the SE model have changed my outlook on lots of things
 
@Magisch Outlook Express?
 
I've softened on a lot of previously black and white stances I had
And I got addicted to transparency and common oversight. Its so liberating to know your mistakes can be fixed and there is a process to check you and make sure you don't mess up too bad
 
@Magisch I think the PC term is African-American and Caucasian stances
 
4:51 PM
or, if you're European, "European and other European stances"
 
@QPaysTaxes What is it called on a Mac?? :)
 
@DavidPostill "Afri--" spinning ball of death
 
@Shog9 I'm trying to make a reply joke that somehow involves the refugee thing that's happening over there, but I can't figure out a way to formulate it that isn't blatantly political.
 
@QPaysTaxes At least the SBBoD is prettier than the BSoD.
 
4:54 PM
@Catija You know what's really pretty?
Linux.
Hahaha Markdown fail on the alert
Anyway, I'm just gonna sit there all polite-like and not contribute
Like a real American
 
refrains from making comments on Americans to prevent being moderated
 
Am I in the right place for TownHall? :)
 
Yes
 

« first day (2149 days earlier)      last day (1996 days later) »