« first day (92 days earlier)      last day (79 days later) » 

12:21 AM
@ShadowTheVaccinatedWizard XD
@Roc yup
 
 
5 hours later…
user912062
5:42 AM
@Tec Don’t do that to him. He won’t survive that.
 
user912062
8:05 AM
Haha StackOverflow на Русском is down ru.stackoverflow.com/users/186999
 
user912062
9:48 AM
@Tec How are you doing?
 
user912062
10:56 AM
@Tec Hi
 
@RocketNikita Don't do what? Why?
@RocketNikita XD
@RocketNikita I'm doing fine, thanks!
Hi @Roc!
 
user912062
DO NOT CONVERT PYTHON TO JAVA!
 
user912062
@Tec Maybe call @Grundy ?
 
@RocketNikita XD
@Roc YOU ARE ALREADY PINGING HIM!!!
 
user912062
@Tec I know, but he is offline.
 
11:00 AM
@Roc But he will get pinged here later, except later. :D
BTW why call him and what? And why not migrate TechBOT to Java?
 
user912062
@Tec grunt
 
user912062
@Tec BTW
 
user912062
@Tec
 
user912062
11:07 AM
@Tech
 
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
@Roc Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
@TechE
 
@Roc Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
@TechEx
 
@Roc Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
11:07 AM
@TechExp
 
@Roc Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
@TechExpe
 
@Roc Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
@TechExper
 
user912062
@TechExpert
 
11:08 AM
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
@TechEpertW
 
user912062
@TechExpertWi
 
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
@TechExpertWiz
 
user912062
@TechExpertWiza
 
11:09 AM
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
@TechExpertWizar
 
user912062
@TechExpertWizard
 
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
@RocketNikita Hey, no empty-pinging! XD
@Roc Hey, no empty-pinging! XD
 
user912062
Test complete!
 
user912062
11:10 AM
@techex
 
@rocket hey!
 
user912062
@techexpertwiz all lower.
 
@rocketnikita No, that's not allowed.
 
user912062
@t
 
user912062
@Tec did that ping you?
 
11:12 AM
@Roc nope
@RocketNikita XD
 
user912062
@Te a
 
user912062
@Tec Did that ping u?
 
@Roc nope
 
user912062
@Tec <— That’s the minimum?
 
user912062
11:17 AM
silence
 
@RocketNikita yup, I've tested it before, 3 characters is the minimum.
@Roc XD that silence was caused by my ytping XD
@TechExpertWizard "yelping"? I didn't say "yelp." :D
 
user912062
‮I don’t care
 
user912062
‮unicode is fun
 
@RocketNikita wha?
@Roc wha?
 
user912062
‮obfuscateed text
 
11:20 AM
@Roc ~ WUT?
 
user912062
‮Unicode
 
@Roc oh XD
 
user912062
‮ everything is cursed unicode-table.com/en/202E
 
@Roc plz stappit XD
 
user912062
‮u can flip links
 
user912062
11:24 AM
‮Ahhhhhh ‮not yshsh
 
@RocketNikita "u can flip links"?
 
user912062
Hello ‮Hello
 
@RocketNikita Ahhhhhh not yshsh
@Roc Hello olleH
:8809618 google.ru is the same as ‮ google.ru/?client=safari
Haha, now I know your OS and your browser! You use Safari, and therefore you use Mac OS! MWHA-HA-HA-HA!!!
 
user912062
@Tec I am on IPad.
 
@Roc Oh. :D
 
12:13 PM
...
tb letsrock
 
12:35 PM
(apparently the wizzard was felling a little nostalgic...)
 
12:56 PM
@Tec yep, i got pinged
 
user912062
@Ann Hi!
 
1:21 PM
@RocketNikita hi
 
@SPArcheon XD
@SPA XD
@AnnZen heh
Hey @Roc!
Hey @Ann!
 
1:42 PM
Feb 16 at 2:16, by Tech Expert Wizard
Jan 13 at 12:32, by Victor VosMottor
tb say tb say tb say tb say TEH ROOM IS SPAMM'D ;)
 
user912062
@Tech
 
Hey @Roc!
BTW that's a very important part of Café history.

Grundy, Part 1

Dec 31 '20 at 14:40, 18 minutes total – 130 messages, 8 users, 15 stars

Bookmarked Jan 12 at 16:02 by Tech Expert Wizard

Grundy, Part 2

Dec 31 '20 at 15:00, 54 minutes total – 93 messages, 5 users, 0 stars

Bookmarked Jan 12 at 16:03 by Tech Expert Wizard

The Besiege of January 12th, 2021

Jan 12 at 15:50, 4 hours 48 minutes total – 52 messages, 5 users, 2 stars

Bookmarked Jan 12 at 23:06 by Tech Expert Wizard

Besiege of January 13th, 2021, Part 1

Jan 13 at 11:53, 6 minutes total – 25 messages, 4 users, 1 star

Bookmarked Jan 17 at 1:20 by Tech Expert Wizard

Besiege of January 13th, 2021, Part 2

Jan 13 at 12:00, 34 minutes total – 118 messages, 5 users, 7 stars

Bookmarked Jan 17 at 1:21 by Tech Expert Wizard

You should read all of these bookmarked conversations before asking for RO privileges. :D
 
@SPArcheon yay! Missed those. ;)
 
Hey @sha BTW Ann once asked me t'remove the tb spank commands, d'y'think that's okay with ya?
 
@TechExpertWizard yeah I don't use it anyway
 
1:55 PM
Hello! I'm Tech BOT, and my owner is Tech Expert Wizard.
 
@sha good thx :ok_hand:
tb spank sha
 
But was it @Ann that asked to remove spank and not @Vic?
 
@sha yeah
 
@TechExpertWizard lol one last spank? :D
 
1:56 PM
@sha @Vic did say that but he was actually kidding, I siunk he kinda likes it XD
BTW yeah last spank in the Café XD
y'were talkin' 'bout "first spank in the Den," now I'm talkin' 'bout the "last spank in the Cafe"
 
@TechExpertWizard can't know with @Vic, as he really don't like poo and move it to trash bin...
 
@sha poo sure sucks tho XD
 
@TechExpertWizard Den has no bots with spank command...
 
@TechExpertWizard no, just smells.
 
1:57 PM
so WE ARE BEATING U!!! MWHA-HA-AHA-HA-A!
@sha IK
 
user912062
@TechExpertWizard I'll leave that for night time reading.
 
user912062
2:16 PM
@Tec Done!
 
user912062
@Tec Huh already nighttime
 
@RocketNikita :ok_hand:
@RocketNikita Done what? Done reading it?
@Roc XD
 
user912062
@TechExpertWizard Done reading!
 
@Roc ohk, now you're allowed to participate in the next RO election.
BTW why did you say that I shouldn't migrate my bot from Python to Java?
 
user912062
@Tec Java stinks
 
2:24 PM
@Roc Python stinks + sucks
Java rocks + smells great
Python is a smelly stinky sunken stunken skunk skunkship XD
and BTW you know that Python is a snake, right? and snakes bite ppl
but Java is some great, lovely coffee
plus snakes smell, don'tcha know? XD XD XD

Treatise on the Greatness of Java

2 mins ago, 2 minutes total – 7 messages, 2 users, 0 stars

Bookmarked 5 secs ago by Tech Expert Wizard

 
user912062
2:58 PM
@Tec java is awful
 
user912062
@Tec (╯°□°)╯︵ ɐʌɐſ
 
3:13 PM
Coffee is great, but it often cause people to poop. :D
 
user912062
tb poo
 
user912062
@Sha Yeah
 
user912062
@Tec Snakes don’t poo
 
user912062
3:38 PM
@Ann Hi!
 
@TechExpertWizard hey
@RocketNikita hi
 
4:04 PM
@RocketNikita nope XD
@RocketNikita wha?
@sha :D
@RocketNikita TechBOT is down for several days due to migration migraines from Python to Java. :D
@RocketNikita IDK
@RocketNikita XD
Hi @Roc!
@AnnZen hiya
Hey @Ann! Hi!
 
user912062
Brrrr
 
user912062
@Tec java is brrrr
 
@RocketNikita XD
@Roc really? srsly?
 
 
2 hours later…
user912062
6:09 PM
@Tec Java is meh
 
7:37 PM
@Roc Python is meh XD
 
7:52 PM
Brrrr
python is brrrr
 
8:48 PM
@TechExpertWizard hi
 
Hey @Ann!
 

« first day (92 days earlier)      last day (79 days later) »