« first day (4559 days earlier)      last day (534 days later) » 

4:34 AM
This seems like a sorta obvious bug, so I was surprised I couldn't find a report on it. On the tag synonyms page (example), the tag itself is listed under the "Related Tags" sidebar.
This started happening sometime between Oct 11 2015 and Jul 6 2016, according to Internet Archive captures.
Is there a pre-existing bug report?
4:44 AM
hm
Question is bug or confusing behavior
someone looking at a tag might want to know how often its used
@SPArcheon Freeze dried ground Smurf
and baby blue is the same, but made out of baby smurf
There's already a large number, top right, which says "X questions tagged Y"
6:22 AM
@Feeds The less Nobox, the better
7:03 AM
@ShadowWizardChasingStars Haha I see I have been summoned
been a bit quiet lately because of mock-exam season :,)
7:23 AM
@JourneymanGeek Cross-site spammer (on sites you mod): stackexchange.com/users/27632875/tonia-b-crawford
7:33 AM
@EleezatheOtherWorldWizard good luck and study hard!
7:44 AM
@SonictheAnonymousHedgehog taken care of
8:16 AM
hi
8:32 AM
@SonictheAnonymousHedgehog ugh, I super hate those. Nuked.
@Krakalien lo
can anyone tell me how to change profile image in the chat?
i have changed my profile image on all other sites but it didn't change here
It's cached; you'll either need to just wait for it to change or ask a moderator to refresh your profile.
puts on the cache kicking shoes
@Krakalien done
done :)))))))))))))))))))
the 'main' chat.se chat and SO are different tho
8:44 AM
but now i have no image :(
that's wierd
yes all the images of me in the chat are broken
@Krakalien which is wierd
@JourneymanGeek is it something never happen before?
Not seen it before
for extra fun its fine EVERYWHERE but the chat proper
8:48 AM
yeah which makes it more weird
Seems like Imgur is taking time to generate the lower-sized version of the image
@JourneymanGeek I saw it fine immediately
i.sstatic.net/11olq.png?s=24&g=1 fails to load while i.sstatic.net/11olq.png (no query parameters) loads fine
8:52 AM
@Mithical I think you're using a user script that force-loads full-size avatars. Imgur strips out transparency when you use their resizer, so user scripts that "fix" transparency issues in SE avatars will load the full-size image. SOUP did that for a long time on the site before SE changes broke it.
hm
@Krakalien is your ava transparent?
Well, it would affect the user of the script. It wouldn't be smart enough to detect if there's missing transparency and load the full-size image for those ones; it would load full-size images for everyone.
@SonictheAnonymousHedgehog hmm, possibly
hn
@Krakalien refresh
it seems to work now
Yep, my first Imgur link above now loads correctly instead of loading a blank image
9:22 AM
@JourneymanGeek yep now its fine every where
9:42 AM
I'd take credit but I have no idea what just happened :D
 
3 hours later…
1:34 PM
19 messages moved to Chimney
2:17 PM
@Feeds The great onebox breaks off
@Feeds T_T
 
3 hours later…
5:10 PM
@Vickel same concept, no point to reopen anyway.
@EleezatheOtherWorldWizard yes! Glad I still have some powers! So what's up? :D
@Krakalien not weird at all, imgur generates several thumbnails of the avatar, each with different size, and sometimes one of those is broken. So the one used for chat (think 32x32) got broken, re-uploading is the only way to "fix" it.
5:58 PM
@ShadowWizardChasingStars Ah, not much going on really, just a lot of exams and stuff
Though I did drive a car for the first time recently so that’s cool
And of course…drawing a fair bit
6:59 PM
@EleezatheOtherWorldWizard awesome! Drive safely! What car? ;)
@EleezatheOtherWorldWizard would love to see that. :D
@ShadowWizardChasingStars Oh it's not mine lol I'm just taking lessons
@ShadowWizardChasingStars I'll see if I have anything neat enough to share ^_^;

« first day (4559 days earlier)      last day (534 days later) »